ايـن تــو نيستي
درباره وبلاگ

صحرای عشقم را با اشک دیده آبیاری کردم به امید سرسبزی،اما . . .
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جایی برایه همه ... و آدرس asal-love68.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 2426
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

 

جایی برایه همه ...
شنبه 24 دی 1390برچسب:, :: 14:51 ::  نويسنده : asal       

 

ايـن تــو نيستي که مرا از يـاد برده اي
ايـن منـــم که به يـادم اجـازه نمي دهم
حتـــي از نزديکي ذهـن تــو عبور کند
صحبـــت از فـرامـوشي نيســــت ....
صحبــــت از ليـاقـــت اســـت !!!
 
گفتی محبت کن برو...
 

 باشد

 (خداحافظ )


 ولی

 رفتم که تو باور کنی
 

  دارم محبت می کنم

نمي دانم چه رابطه ايست بين نبودنت با رنگ ها...
دلتنگ تو که مي شوم
زندگي ام سياه مي شود انگار......
 

گفت سرنوشت من و تو از هم جداست.

گفتم این بهانه است ، قلب من بازیچه دلهاست.

گفت تقصیر خودت بود ، عشق در قصه هاست.

گفتم اگر عشق در قصه هاست ، پس چرا با من عهد بستی.

گفت تو اشتباه کردی که به پای من نشستی.



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت20:19---26 دی 1390
سلام چون پیام گذاشته بودین تو سایتم منم گفتم یه سری بزنم عسل جون
اگه کمکی بخوای من هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: